in ,

Misterele aeroportului din Denver

O adevărată conspirație…

Aeroportul a fost construit în anul 1995 pe 34000 de acri (137.000 de metri pătraţi). Construcţia sa a forţat Aeroportul Internaţional Stapleton să se închidă, deşi folosea mai multe porţi şi piste decât DIA. Costul iniţial al construcţiei a fost de 1,7 miliarde $, dar proiectul final a ridicat factura la 4,8 miliarde de dolari: cu 3,1 miliarde $ peste buget.

Imaginea de ansamblu a noului aeroport i-a şocat pe mulţi. Pistele aeroportului din Denver sunt poziţionate în aşa fel încât să se asemene izbitor cu o svastică. Nu numai forma aeroportului a fost pusă sub semnul întrebării, dar şi ce se află în interiorul sau. Cine este responsabil de detaliile ciudate din acest aeroport ? Consensul general atribuie responsabilitatea Noii Ordini Mondiale.

Numeroase nereguli, au fost raportate în ceea ce priveşte construcţia lui:

  • contractori diferiţi au fost angajaţi pentru a construi diferite părţi ale aeroportului. Au fost toţi concediaţi după terminarea lucrărilor; acest lucru i-a făcut pe observatori să creadă că a fost o strategie care să facă imposibilă cuiva cunoaşterea dimensiunilor complete ale proiectului şi scopul acestuia.
  • 110 milioane de metri cubi de pamânt au fost mutaţi, cu mult mai mult decât este de obicei necesar. Acest lucru a dus la apariţia suspiciunii că de fapt se construieste în subteran.
  • 5300 mile de fibră optică au fost instalate pentru comunicaţii (pentru a face o comparaţie, întreaga coasta a SUA este de 3000 de mile).
  • sistemul de alimentare cu carburant poate pompa 1000 galoni de carburant pe minut. Această cifră este cu totul absurdă pentru un aeroport comercial.
  • granit importat din întreagă lume, chiar dacă proiectul a trecut deja extrem de mult peste buget.
  • construirea unui sistem imens de tuneluri (camioanele pot circulă prin ele) şi trenuri subterane; cele mai multe dintre ele nu sunt utilizate la momentul actual.

La intrarea în aeroport se găseşte un armăsar din fibră de sticlă cu înălţimea de 32 picioare (ft), cu vene pulsandu-i pe întregul corp şi ochi demonici, roşii strălucitori. Fapt interesant: calul şi-a ucis creatorul, Luis Jimenez, în timp ce acesta lucra la el; o parte din sculptură s-a sfărâmat şi l-a lovit, provocându-i răni mortale. Prietenii lui spun acum că animalul este blestemat.

Ce reprezintă!? Este al patrulea cal în cartea Apocalipsei din Biblie, şi este numit Moarte: Şi m-am uitat şi iată un cal galben-vânat şi numele celui ce şedea pe el era: Moartea; şi iadul se ţinea după el; şi li s-a dat lor putere peste a patra parte a pământului, ca să ucidă cu sabie şi cu foamete şi cu moarte şi cu fiarele de pe pământ.” – Apocalipsa 6:8

O a doua statuie se găseşte pe unul din terminalele aeroportului şi îl reprezintă pe Anubis – zeul egiptean ce ghida spiritele morților în lumea de dincolo.

Un alt lucru interesant este lespedea masonică din piatră situată în „Sala Mare”a aeroportului (termen care este de asemenea, folosit de masoni pentru a se referi la sala de reuniune). Exista simboluri Francmasonice pe piatră şi se menţionează de o aşa numită Comisie a Aeroportului Noii Lumi. Această comisie nu există, aşa că cel mai probabil se referă la Nouă Ordine Mondială.

Numeroase picturi murale pe care, când le analizezi simbolismul, îţi dai seama că ele spun o poveste terifiantă despre evenimente viitoare pe cale să se întâmple, de parcă ar fi un fel de profeţie. Există referinţe specifice, sociale,politice cât şi alte detalii oculte care practic transformă aceste picturi într-un manifest al Noii Ordini Mondiale.

  • depopularea masivă a pământului
  • moartea convingerilor iudeo-creştine
  • un guvern mondial
  • restaurarea naturii

Dacă aţi citit despre „Georgia Guidestones”, este posibil să observaţi că temele sunt strict similare. Coincidenţă? „Georgia Guidestones” conţin o placă şi o capsulă a timpului îngropată sub ele. Nu există nici o teorie a conspiraţiei aici, acestea sunt fapte. Totul este scris în piatră pentru că tu să vezi.

Simbolurile aeroportului pot fi încă subiect de dezbatere dar lucrul care nu poate fi pus la îndoială este faptul că au avut loc o mulţime de lucrări, de construcţii misterioase în subsolul lui. În planul iniţial au fost specificate 5 clădiri dar, din senin, constructorilor li s-a ordonat să îngroape clădirile pentru că ar fi fost construite greşit. În mod normal clădirile construite greşit sunt demolate, dar în acest caz nu a fost aşa. Astfel s-a permis construcţia unei baze subterane unde muncitorii sunt trimişi să lucreze periodic. Când sunt întrebaţi despre natura muncii lor, toţi refuză să comenteze.

Aceste baze subterane au fost extinse şi acum au tuneluri subterane care leagă toate clădirile. Potrivit unor constructori, aceste tuneluri au un sistem ciudat de stropitori adăugate pe tavane. Ne putem întreba ce scop are un sistem de stropitori într-un tunel aflat la 50 metri sub pământ, prin analogie cu simbolurile naziste din picturile aeroportului – locuri de răspândire a gazelor toxice sau instalaţii de decontaminare?

Datorită dimensiunilor impresionante, unii chiar le aseamănă cu lagăre de concentrare deoarece:

  • nu au nici un scop clar definit iar când autorităţile aeroportului au fost întrebate au spus că sunt folosite pentru depozitare
  • gardurile de sârmă ghimpată sunt orientate spre interior nu spre exterior cum ar fi normal. Aceasta arată că sunt făcute să ţină ceva înăuntru în loc să blocheze accesul în interior
  • sistemul de stropitori nu are nici un scop, deşi poate fi legat de viruşii mortali amintiţi anterior şi de scopurile Noii Ordini Mondiale

Oficialii au încercat să susţină că bazele subterane sunt depozite dar o întrebare persistă: de ce bazele subterane au o suprafaţă de 159 km pătraţi ? Şi de ce au fost cele 5 clădiri iniţiale îngropate ? Nici un aeroport nu are sau nu necesită un asemenea spaţiu de depozitare. Deci pentru ce este folosit acest spaţiu cu adevărat? Autorităţilor întrebate nu li se permite să răspundă.

Este foarte uşor să ignori o teorie a conspiraţiei dar este mai greu să ignori dovezile palpabile care o susţin. Întâmplările ciudate din acest aeroport au fost puse sub semnul întrebării, dar toate întrebările au fost ignorate şi încă aşteaptă un răspuns.

Sursa: Blog artapeintelesultuturor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Loading…

0

Sclavii tehnologiei artificiale – 2030

„Deșteptarea” – Realitatea demonică a lumii noastre