in , , ,

Alimente modificate genetic – Bayer & Monsanto

Panacea sau otravă !?

În ultimii treizeci de ani cererea globală de produse alimentare s-a dublat. Într-o cursă pentru a hrăni planeta, oamenii de știință au descoperit cum să manipuleze ADN-ul și să producă ceea ce susțin că sunt culturi mai puternice, mai rezistente la boli.

În rândul oamenilor de știință, comunitatea științifică este profund împărțită în privința siguranței acestor alimente, astfel încât sarcina demonstrării acesteia cade asupra industriei. Însă până acum, corporațiile – cea mai mare fiind Monsanto, achiziționată recent de Bayer – nu au nici un studiu prin care să reușească a demonstra siguranța lor. Temerile că produsele alimentare modificate genetic ar putea să nu fie sigure pentru oameni sau mediu au provocat proteste violente. Participăm la un experiment nutrițional periculos la nivel mondial?

Filmul „Genetically Modified Food: Panacea or Poison / Alimente modificate genetic: Panacea sau otravă” ajută spectatorul să decidă dacă producția de alimente modificate genetic este un panaceu pentru foametea mondială sau o otravă globală.

Link secundar:

Sursa: YouTube